FOLLOWER

Monday

Assalamualaikum kepada semua pembaca entry kali nie, kawe nak kongsi story nie ahh meh sniy dekat sikit nty tak dengar lak *okay aku dah mula mengarut. Okay aku start cerita okay?

Hari ini kira hari pertama aku sekolah selepas naik cuti minggu lepas. Okay aku tak tahu kenape aku rase penat gilaaaaaaaa hari nie. Kau nampak berapa banyak A yang aku tulis uh? So bermakna aku sangat penat dohh serius kawe tak tipu mu. Seperti biasa tugas harian ku sebagai seorang pelajar dan seorang pengawas aku melakukan apa yang patut aku buat. Aku bertugas macam biasa dan belajar macam biasa tapi aku langsung tak ade mood nak bertugas or belajar *nasib baik tak belajar sangat, kalau tak membazir jee aku datang sekolah hari nie kan.

Selepasa mesyuarat pengawas aku lepak dengan kawan aku sebelum aku balik dengan aku punyaa parents. Mase aku lepak dengan die, aku terpikir banyak perkara yang selama nie aku buat sia sia sahkan tahun nie aku adalah salah seorang pelajar yang akan menduduki peperiksaan besar iaitu SPM! Kawan aku tu die ade story pasal adik die, actualy adik die nie stdy hard punya budak. So hati aku tersentuh dan aku rase macam aku tersedar dari mimpi lepas aku dengan cerita die. Haha lepas aku menaip nie aku rase macam kelakar pun ade jugak en tapi itulah kenyataanNya. Aku rase ramai dah tahu yang aku bercita-cita untuk menjadi seorang pengawai perubatan tapi kalau aku still peragai macam nie, aku rase aku buang mase begitu sahaja kowt.

So aku berazam aku akan berubah selepas nie AMIN :) Korang doa doakan ye, jangan jadi syaitan menghasut aku pulak haha :D. Pasal aku bohsan jadi pengawas pulak, aku dah pikir masak masak aku akan teruskan sebab aku rase ini adalah cabaran bagi aku. Oh okaylah penat pulak aku menaip ahh haha, selamat malam :)
Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam