FOLLOWER

Sunday

Okay aku sebenarnya malas gilaaa nak update blog tapi aku nak share satu story yang aku rase paling kelakar then first time aku jumpa orang macam nie serius, gua tak tipu .

Someone: Salam wk
Aku : Waalaikumusalam
Someone : lau sy nk no tel wk leh x

Dengan perasan yang terkejut gilaaaaa aku balaslah,

Aku: AHHHHHHHHHHHHH? MOTIF?
Someone : motif tu apa?

Aku tergelak jugak bilaa die cakap motif tu apa?then aku layan lagy,

Aku; : dik umur bape nie dik?
Someone : 17 la npe comey ke huhuhu

Nampak tak kejujuran budak nie? Haha Jelly aku kat situ haha

Aku : Ya allah dik , tak cakap pun comel

Then aku rase budak nie dah malu die tanye soalan lain

Someone: Ooooo ni umo bape  
Aku : ................

Haha serius kelakar gilaa budak nie, sakit perut aku gelak haha. Dik nombor abang bukan ikan ye senang senang nak beli haha :D

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam