FOLLOWER

Thursday


Dah lame tak love love haha :D

Assalamualaikum yang sudi bace entry aku kali nie :3 Oh okay ade ramai yang tanye kenape aku dah lame tak update blog, sorry sangat sebab aku terlampau busy dengan persediaan SPM yang lagy berapa bulan sahaja dan disebabkan kesihatan aku yang tak berapa nak sehat :) Sekarang dah masuk bulan 2 bagy tahun 2012 right? Serius aku takut sangat nak SPM -.- Tapi apa-apa pun macam mak aku selalu cakap 'jangan cepat berputus asa' Thanks mama sebab selalu bagi sokongan 

Oh okay esok hari jumaat-kan? Aku tak siapkan lagy kertas keje untuk kursus esok -.- Kalau korang nak tahu, tahun nie aku jadi KETUA PBSM sekolah. Ramai cakap apa barang masuk PBSM!, haha macam macam en. Tapi bagi aku PBSM banyak membantu aku untuk menjadi seorang Pembantu Perubatan suatu hari nanti. Hari jumaat nie ada kursus untuk ahli PBSM yang terlibat dengan merentas desa hari sabtu nie. Aku buat kursus nie sebab ramai budak baru yang masuk so mereka perlu didedahkan dengan semua aspek supaya dorang tidak cemas untuk beri bantuan . Actualy sabtu nie sekolah aku ada hari merentas desa, merentas desa tak seteruk macam mane sukan sekolah. Secara jujur aku penat gilaaaa time bertugas untuk sukan sekolah. 


Dah sampai situ jelah pasal PBSM, sekarang aku nak story pasal aku sakit semalam, err gastrik aku datang balik sampai sekarang aku tak elok elok lagy doh :3 Aku nak ucapakan ribuan terima kasih kepada KABILAn sebab sudi teman aku sepanjang aku sakit kat sekolah :) Harap-harap aku cepat sembuh AMIN :)  Err okaylah aku nak siapkan kerja aku yang tak siap lagy niee. Korang jage kesihatan, jangan jadi macam aku haha :D Bye
Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam