FOLLOWER

Saturday

Hello :(]

Assalamualaikum kepada yang sudi bace entry kali nie. Oh okay thanks to suhaila sebab tolong aku cari videokeman tady -.- Entah macam mane aku boleh lupaa pun entah lah. Sekolah baru bermula minggu lepas dan semakin hari kerja sekolah semakin banyak. Tahun nie jugak aku kene duduk dalam bilik APD sebab tak cukup kelas. Untuk pengetahuan korang sekolah aku semua sessi pagy sampaikan tak cukup kelas yang jadi mangsa nya kita orang sebab kene campak dekat bilik APD. Tapy itu bukan alasan kita orang tak dapat belajar right? Orang miskin boleh belajar dalam gelap apatah lagi yang lengkap cuma nak menulis je susah sikit sebab kerusi kita orang macam budak U :)

Tahun nie kta cikgu kita orang ramai takade sebab cuti bersalin, 3 subjek kita orang takade cikgu. Masa makin lama makin cepat berlalu kan? Takut pun ade jugak nie yelah nak SPM apa tak takutnyaaa. Setiap hari aku berdoa supaya satu hari nanti cita cita-ku tercapai menjadi seseorang pegawai penolong perubatan AMIN :)

 Hari isnin nie hari watikah pengawas sekolahh whoaaa tak sabar yopp :) Masuk tahun nie dah 3 tahun aku jadi pengawas sekolah. Pengalaman aku jadi pengawas sekolah sungguh mencabar sebab berhadapan dengan budak yang bermasalah terutama budak lelaki. Apa orang nak cakap pedulikan sebab kita tak boleh nak tutup mulut dorang kan? So aku hanya bersabar dan aku anggap semua tu cabaran bagi aku.

Oh okay aku nak bagi tahu korang niee yang aku minat seorang minah niee. Die budak sekolah aku jugak, tingkatan 4.  Nak tahu siapa ? Nama diee .......... wahh sebok jee nak tahu en haha . Takapa nty kalau ade jodoh aku kongsi dengan korang okay? Peace yaw.
Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam