FOLLOWER

Wednesday

Assalamualaikum kepada semua yang sudi bace entry aku hari nie :(] Actualy aku dah lama gilaa tak update blog nie sebab takade mase dan takade apa yang nak di tuliskan. So hari aku nak share pengalaman aku yang aku tak akan lupa sampai bila bila :)

Okay hari nie berapa hari bulan? #Tengok kalendar jap. Oh hari nie 22/2/2012 right? Sebelum aku terlupa tahun nie aku dilantik secara rasmi sebagai Ahli SLAD, tahu tak apa itu SLAD? Meh sniy aku terangkan bagy yang tak tahu tu. SLAD adalah Skim Lencana Anti Dadah, hanya jawatan tertinggi dalam badan beruniform je yang dapat. Guru kaunseling bawak kita orang 'ahli SLAD' pergi MSU dekat Shah Alam :) Aku tak tahu kenape mesti MSU sebab kalau apa-apa yang berkaitan dengan ceramah mesti dari MSU dan kalau ade lawatan bawah kaunseling mesti pergi MSU jugak. Tapi dekat MSU tu jugak lah banyak kenangan yang aku tak akan lupakan. Korang mesti nak tahu en? Okay meh ceq cerita noh

Macam hari biasa aku bertugas seperti biasa dekat pagar besar, then dalam pukul 7.45 tu dah berkumpul dekat foyerA untuk bergerak naik bas. Okay naik bas dan tengok cerita ALAMAK TOYOL dan sesat entah kemana haha then sampailah di MSU. Kita orang time tu dah lapar gilaa kowt then cikgu macam paham paham je so kita orang sarapan dekat cafeteria. Lepas makan kita orang pergi buat aktiviti berpasukan, serius best. Nak cakap macam mane aktiviti tu pun susah so tunggu aku upload gambar je nty . Lepas tu kita orang di bawak ketempat-tempat yang menarik lah dekat MSU tu . Tapi ade satu tempat yang best gilaaa, nak tahu apa? BILIK MAYAT :) haha serius best, mula mula agak seram sejuk jugak nak masuk tapi lama-lama aku tak ade rase apa-apa bahkan aku rase seronok. Macam aku tengok dalam tu kowt, dan yang terakhir aku rase lawatan ini membuatkan aku lagy bersemangat untuk menjadi seorang pembantu perubatan suatu hari nanti. Okay nty kalau ade mase free aku upload gambar (Y)
Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam