FOLLOWER

Friday


Ustazah Hazwani :)

Assalamualaikum kepada semua pembaca owner pada hari niee , today owner nak story pasal ustazah owner yang baru jee habis pratikal . Satu kelas rase sedeh sangat sebab ustazah nak pindahh . Lepas niee dah tak ade sape nak marah marah kita orang , nak cubit kita orang , nak rotan kita orang . Kenape lahh sekejap jee ustazah pratikal kan ? kenape tak smpai akhir tahun jeee ? Actualy dulu mase first time ustazah ajar kita orang , die seorang yang serius tapy lama kelamaan die jady rapat dengan kita orang . Tak sah kalau mase die mengajar kita orang tak gelakk . Ustazah jangan lupakan kita orang tawww :( Sedehnyaa haishhhh , ustazah simpan taw hadiah yang saya bagyy jangan hilangkan . Itu jee yang saya mampu bagy dekat ustazah . Saya nak mintak maaf kat ustazah kalau ade salah dan silap yang saya lakukan selama ustazah mengajar saya . Saya tak sangka yang ustazah nak pindah rumah sekali , susah lahh nanti nak jumpaaa ustazah kalau ustazah dah duduk kat selangor . 

Kalau korang nak tahu baru baru niee hari jady ustazah kita orang taww , kita orang just dapat buat satu kad hari jady yang simple . Ustazah ingat takk 'abang hensem' dalam surat tuy ? Haha banyak kenangan manis dengan ustazah . kalau nak senaraikan satu muka surat pun tak cukup saya rase . Kalau nak senaraikan kenangan pahit bgy saya tak ade sebab kita orang happy bile dengan ustazah . First timee saya tengok kawan kawan saya nangis terutama irfan , wahyudin . Senang cerita kita orang dah angap ustazah macam kakak kita orang , macam yang ustazah pernah cakap sbelum niee dekat kita orang . Saya dan kawan kawan mendoakan kejayaan ustazah , supaya menjadi suatu hari nanti ustazah akan menjadi seorang guru yang berjaya AMIN :) Selamat  Tinggal Ustazah , kalau turun nilai nanty contact lahh kita orang okayy :) Kita orang sentiasa rindukan ustazah . 


IKHLAS ,
MUZHAFAR HAMSAN

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam