FOLLOWER

Wednesday




Assalamualaikum kepada yang sudi bace blog aku hari niee . Actualy aku nak strory cerita nie dari semalam lagy tapy sebab line slow so hari niee jeelah aku update kan . Firstly aku nak mintak maaf sebab entry kali niee aku nak maki hamun seseorang yang paling aku BENCI gila dekat sekolah tuy . Okayy aku sendiri tak tahu apa masalah budak tak matang tuy nak kutuk kutuk aku , sahkan depan aku bukan main baik lagy #manusia memang macam tuy . Secara jujurNya lahh kan aku memang dah lama sabar dengan peragai kimak kau tuy ! Sekarang kau dah tahu kan betapa ramaiNya orang tak suka kau . Sebab mulut kau niee macam puaka kau tahu ! Kau suka tengok orang gaduh pasal mulut kau , aku suka buruk buruk kan orang ! Kau ingat kau prefect sangat kee nak kutuk orang ahh ? Dulu memang kau berkuasa tapy sekarang harapan lahh jep sebab tak ade siapa yang akan backup kau except someone jeee yang akan backup kau . Dulu orang cakap kau kakak angkat aku ? WHAT ? EVER AND NEVER kau nak jady akak angkat aku lahh sayang . Seriusly kau tak layak jadi kawan sesiapa dan kau tak layak nak tahu rahsia orang sekeliling kau sebab kau niee jenis pasu yang senang pecahh ! Lepas niee aku dengar kau cakap pasal aku , waktu tuy jugak aku serang kau yeee . Jari tengah aku khas aku bagy dekat kau yeee sayang (:

Nota tangan ,
Kerana mulut badan binasa !



Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam