FOLLOWER

Wednesday


KAU MEMANG TAK ADE PERASAAN -.-

Assalamualaikum kepada semua pembaca owner pada hari ini . Actualy aku tak tahu nak tulis apaa cuma aku nak share dengan korang pasal seseorang yang dulu aku sayang but now benci pun ade jugak dengan diee sekarang . Kita orang kenal dalam tahun niee jugakk , die seorang yang baik dan always buat aku ketawa . But sekarag diee lahh yang selalu buat aku sakit hati dengan perbuatan die sendiri . Dahh berapa hari aku tak contact diee sebab aku terlalu marah dengan diee . Die memang seorang yang peramah sampaikan die kawan dengan ramai orang dalam muka buku tuy . Dulu kita orang pernah gaduh pasal someone time hari jadi diee . AKU INGAT SMPAI SEKARANG ! Memang aku seorang yang kuat cemburu , aku sendiri tak tahu kenape aku macam nieee . Kalau aku dah sayang seseorang tuy akan tak akan senang senang nak lepas kan die macam tuy  -_______- But sekarang kita orang gaduh pasal orang lain pulakk . DAMN ! time budak tuy tolak cinta kau , kau cari aku balik kan ? Panggil sayang bagai tapy time kau dah baik dengan die kau lupa aku kan ? Aku bukan menaruh apa apa dengan kau but please lahh aku bukan tempat kau nak luahkan then pegy macam tuy jee . Aku bukan baju yang kau nak kau pakai dan aku bukan kertas yang kau dah conteng dan kau boleh buang macam tuy jee . Memang aku dengan kau tak pernah ade apa-apa , tapy normal life macam manusia aku ade perasaan . Serius aku kecewa dengan peragai kau sekarang ! Kau langsung tak pedulikan aku kan . Semua status kau berkaitan dengan dieee , aku tak jelous but aku menyampah ! Kalau aku dah tak layan kau jangan tanye aku kenapa dan jangan sesekali kau cari aku time kau susah sebab aku tak akan layan manusia yang tak ade perasaan macam kau niee . Allah anugerahkan kau pelbagai perasaan tapy kau langsung tak guna dengan sebaiknyaa . Ohh god tak guna kalau aku still ingat dekat orang yang tak ade perasaan macam kau ! Dan kepada pembaca entry niee jangan nak main teka jee sapa yang aku tulis kat entry kali niee sebab cuma aku seorang jee yang tahu sape manusia kejam tuy !

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam