FOLLOWER

Sunday


Be Strong My Friends

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog aku hari niee , today aku nak share pasal kesedihan yang dilalui oleh kawan aku sendiri . Firstly aku nak kenal kan yang perempuan tu faten adeela , siapa yang bace blog aku sebelum nie msty tahu siapa diee then yang lelaki tuy adalah izzat buah pingang kawan aku tuy . Seriusly dulu aku tak berapa okay dengan izzat disebabkan faktor tertentu but sekarang tidak lagy okay . Die sekarang dekat hospital serdang disebabkan kene kencing tikus . Mula mula doktor cakap die kene demam denggi then doktor cakap kene kencing tikus . Ohh kesian dengan diee #aku pun ade belas kasihan jugak . Ade jugak hati aku terdetik nak melawat diee kat sane but sekarang aku tak ade mase . Tapy insyallah ade mase naty aku pegy sane okayy busuk , but kau kene bawak aku pegy sane lahh sebab aku tak tahu kat manee ! Aku doakan izzat cepat sembuh okayy , kau jage diee elok elok . Kalau die degil tak nak makan ubat kau tembak die guna pistol air taww HAHA . Peringatan aku dekat kau jangan sesekali buat die sakit hati sebab orang sakit niee cepat terluka hatinyaa (: Kepada pembaca entry kali niee jugakk , mehh kita doakan kan suapaya izzat cepat sembuh AMIN (:


Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam