FOLLOWER

Thursday



Assalamualaikum semuaaa , wahhwahh rinduu nak bermaki-makian dan bermanja-manjaan dalam blog niee . Baru berapa hari lepas aku updatee kann tapy dahh rindu yang amat dengan blogg tenpat aku luahkan isi hati niee ecehh ayat aku macam mintak penumbuk kann ? haha siapa nakk bgyy mehh sniy aku terajang kau dulu okayy :) Actualy banyak sebenarnyaa story aku nak share dengan korang niee but otak aku niee beku tibatibaa tak boleh nak pikir macam mane nak buat rumusan khas untuk share dengan korang . Yess aku story pasal penyakit aku jelahh , dah 5 hari aku sakit perut yang teramat . Sampai aku dah naik bohsan tengok mangkuk jamban tuyy , haishhh . Paling aku tak suka kene timee tidurr uhh memang sakit broo nak bangun dari katil . Aku rase macam isi perut aku nak terkeluar serius guaa tak tipuu . That's y lahh aku asyik nak marah orang jee sebab sakit yang amat ! Thenn aku demam 3 harii , pening kepalaa . Ohh banyaknya dugaan aku time cuti sekolah niee kann -.- Tady ustazah kesayangan aku datang nilai auww sebab die ade hal kat usim tapy aku tak dapat jumpaa diee sebab aku kurang sehatt maaa . Ruginyaa aku tak dapat jumpaa ustazahh , bukan senang nak jumpa ustazah comel aku tuyy   Harap-harap bolehh jumpaa lagyy . 

Seriusly aku tak sangka diee suka aku selama nieee , secara jujur aku kagum dengan keberanian kau luahkan apa yang kau rase dekat akuu . Before niee kalau girls lain bagy tahu bende yang sama aku tak pernah rase kagum macam niee . Aku nak mintak maaf sebab aku tak boleh terima kau , aku anggap kau sebagai seorang kawan tak lebih dari tuy . Tapy percaya lahh kalau ade jodoh kita tak kemana awak :D

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam