FOLLOWER

Thursday


SHE'S THE ONE , ONLY ONE

Assalamualaikum kepada semua pembaca yang tak malu nak bace entry aku hari niee haha . Dah lame jugak aku tak update kat blogger aku niee kan dah naik serabut aku tengok blog aku niee haishhh kene update niee . Okayy actualy tak banyak pun story nak share dengan korang sebab malas nak ungkit kisah lalu . Sabtu lepas aku dan kawan kawan aku turun Kuala Lumpur . Tahu ark kat manee ? Kalau tak tahu BODOH lahh namanyaa *opsss . Kitaorang rancang nak pegy pukul 9.00 tapy KTM lambat 50 minit . So KTM datang pukul berapa korang tahu ? Pukul 11.30 , perhhh bukan main ramai lagy orang time tuy yelah sebab train tak lalu langsung . Aku naik train yang kedua sebab train pertama bapak bukan main ramai lagy so aku malas nak masuk . Time sampai batang benar perhhh bertambah ramai baii , dah macam macam bau ade timee tuy . Time balik sniy pun samee , aku rase macam nak pengsan time tuy sebab bau mat mat indon dan bangla dalam train tuy semakin wangi (!)

She's the one , only one . Uhm sape lahh agaknyaa gadis itu yaa ? jengjeng tak ade siapa pun sebenarnyaa . Aku tak tahu kenapa aku rase bohsan sangat time tak ade awek . Aku ingin kan seorang perempuan yang boleh buat aku bahagia . Seriusly aku jelous kalau aku tengok budak budak sekolah aku pegy date or whatever bersama . Kadang kadang aku terfikir siapa lahh awek aku nanti . Adakah sebahagia kawan kawan aku tuy ? So sesiapa yang sudi mehh couple ngan saya haha bergurau sahaja okayy . Aku bukan jenis lelaki yang terus mintak couplee jeee . Kalau nak kawan dengan aku bolehh tapy jangan nak over sangat erkk :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam