FOLLOWER

Sunday


Hyee you guys , sedap takk lagu dekat blogger guaa ? Gua minat lagu niee lepas gua dengar sebuah kumpulan yang menang dalam pertandingan TM school of rock showdown dekat seremban prade semalam . Tahniah sebab menang yee , actualy sekolah aku pun ade masuk cuma tak ade rezeki jee nak menang kan so kene redha jelahh . Boleh dikata dalam hari niee banyak kali dah aku dengar lagu nieee . Tak bohsan langsung jepp -.- Semalam aku keluar dengan kawan kawan aku pegy tengok TM school of rock showdown nak bagy sokongan untuk budak sekolah aku . Best lahh jugak pegy sane *first time trun seremban prade :) Walaupun kalah kita orang tetap enjoy last tuy . Sakit tekak aku bai dok menjerit dekat situ . Sehari aku keluar , sungguh penat . First time jugak dalam sehari tuy aku makan dua kali jeee yelah selalu nyaa aku makan 4 kali sehari haha . Orang cakap aku GEMUK ? Kesahhh ? gemuk itu comel lahhh HAHA .

Esok hari isnin bukan ? OHH DAMN ! aku paling tak suka hari isnin sebab kene balik lambat . Every week hari isnin kene balik lambat . Aku tak faham betul dengan sekolah niee lahhh , buat balik serentak sudahh lahh . Dorang langsung tak fikir budak budak yang balik nak naik apaa kalau duduk jauh . Contoh macam aku , satu bas pun tak lalu kawasan rumah aku . Nak naik teksi ? BAK DATANG DUIT LAA DER :) Uhm tapy nak buat macam mane kan ? kene redha jelahh sebab dah sekolah buat macam tuy . Lagy pun lagy setahun lebih jee aku kat sniy . Pejam celik habis lahh nanti kan :) Exam tak lama lagy jee , satu apa pun aku tak bace lagy baii . Folio RC aku masih dalam proses , aku kene lawan budak perempuan yang dah banyak siap driy kita orang (lelaki) . Folio account lakk aku tak tahu lahh nak start bilee sebab cikgu aku tak bgy lampu hijau pun sruh buat . ramai cakap susah bai nak buat . err macam manee niee bolehh kita tidak aku buat nanti .

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam