FOLLOWER

Monday


FALL IN LOVE 
*ITHINK

Aku rase aku mula suka kan seseorang , aku mula terbuka untuk mencintai seorang yang bergelar perempuan selepas apa yang berlaku sebelum niee . Yee aku SUKA dan SAYANG kan diee lebih dari seorang kawan . Apa yang patut aku lakukan sekarang ? Adakah memberi tahu die pasal isi hati ku ini ? 
Ohh God jiwang yee aku petang petang niee #kisah ?
 Walaupun kita tak pernah berjumpa , tetapi cara kau layan aku buat aku rase happy sangat . Kau jangan salah tafsir apa yang aku cakap , aku tahu kau layan aku dasar seorang kawan bukan ? tapy perasaan bahagia tuy wujud bila kau layan aku . Dulu aku pernah rase keliru dengan perasaan aku sendiri . Tapy sekarang aku sangat yakin yang aku mula jatuh cinta dengan kau .
 DAMN apa aku tuliss niee ? 
Tapyy ini lahh yang aku rasa kan sejak akhir akhir ini . Aku betul betul rindu kan kau sejak handphone kau rosak . Aku tak tahu nak buat apaa , handphone aku sunyi tak ade sms driy kau . Walaupun kita jarang contact , aku rse happy bilee dapat tahu khabar kau di muka buku . 
Kau nak tahu kenape aku suka kan kau ? Aku suka kau sebab kau niee seorang yang peramah , comel , and paling penting kau pakai tudung . Mybe aku kene dalami hati budi kau untuk mengenali kau lebih mendalam lagy . Aku tak nak terburu pasal bende niee sebab aku tahu kau masih belum bersedia nak terima seorang lelaki baru dalam hidup kau . 
Mybe kalau kau bace entry niee mesty kau cakap aku jiwang bukan ? Aku memang seorang yang jiwang sebab aku tak pandai nak luahkan dengan kata kata yang keluar dari mulut . Aku hanya pandai menulis sebuah cerpen*mybe luahkan apa yang aku rase . Lagy lama aku simpan dalam hati niee makin berbunga bunga  dibuatnyaa nanty #ecehhh . 
Kau tahu kan yang aku suka kan kau ? kau ingat tak dulu aku pernah luahkan apa yang aku rase dekat kau ? Kau cakap kau tak ready and susah kalau couple jauh ? Aku bukan lelaki yang macam tuy , Aku seorang yang susah nak jatuh cinta , tapy kalau aku dah jatuh cinta aku akan setia sebab tak akan aku nak hilangkan permata yang aku cari selama niee . Hanya ini yang aku dapat luahkan .

LUAHAN HATI ,
MUZHAFAR HAMSAN

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam