FOLLOWER

Friday


Assalamualaikum kepada semua pembaca owner pada hari ini . Dah nak dekat seminggu aku tak update blogger niee kan -.- Haishh soryy lahh sebab aku tak tahu nak mencarut apaa kat blogger niee . Okay hari ini bnyak perkara yang buat aku bahagiaa nak story kat korang . Ade seorang hamba Allah niee sambut ulang tahun kelahiran beliau . Nak tahuu sapee ? Nama diee ABDUL HILMI MUZHAFAR BIN HAMSAN iaitu diri aku sendiri haha . Wahh dah besar dahh aku kan -.- Pejam celik pejam celik dahh 16 tahun umur aku so next year aku SPM kan . Aku agak sedeh jugak sebab aku tunggu dari semalam someone niee wish tapy tak wish wish :( Tapy tak apaa sebab die dah wish pun petang tady walaupun lambatkan janji die wish . Tapy yang happynyaa sebab ramai kawan kawan aku yang ingat birtday aku :) Thanks sangat sebab korang wish birthday aku and nyanyikan lagu untuk aku .

        
  

Ohh okay lagu satu story adalah aku cuba masuk tarian . SUMPAH aku kekok nak menari baii , punyaa la susah aku nak hafal step . berulang kali aku buat supaya hafal tapy alhamdulilah aku dah hafal sikit :) And kaki aku krem waktu step pusing . OHH DAMN ! sakit siutttt , first time aku kene krem kau tahu smpai sekarang tak hilang lagy krem . Esok pulak ade latihan sebab pertandingan tuy dah tak lama jee lagy . Doadoa kan lahh aku boleh buat okayy :)


Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam