FOLLOWER

Friday


Hyee follower , rindu pulak nak merepek kat blogger niee haha . Korang semua sehat hari ini ? Owner tak berapa sehat maaa sakit kaki , sakit perut , 'sakit hati' pun adeee . Korang mesty nak tahu kan apa yang buat owner sakit hati ? Okayy macam niee adeq seorang budak niee owner paling benci diee lahhh sebab bajet BAGUS :D Ehh kau fikir kau good good sangat kee ? Kau tahu tak betapa ramai nyaa manusia kat sekolah tuy tak suka kau . Fine memang tak semua perfect dan tak semua suka kan kita right ? tapy kau tuy macam SIAL kau tahu ? Kau berani sounds aku tapy aku sounds kau balik tahu pulak diam kan ? cabar aku bagai semuaa 'kalau berani baling ahh' kau kenal tak ayat tuy ! Kau fikir aku tak berani ahhh ? Mehh sniy aku try sakit kee tak aku baling meehhh . Kau tuy dah lahhh keding sedar sedar lahhhh , kalau angin tiup comfrom melayang belum kene penampar lagyy kan . Patut lahh selalu budak budak niee cakap kau nie peragai macam TAHI ! Sumpah aku sakit hati gilaa doh dengan kau . kau fikir kau tua driy aku kau KUAT ahhh ? Kau nak kutuk kutuk aku belakang apa hal ? kalau berani face to face ahhh ! Uhh dah habis dah aku story pasal budak lancau tuy .
 Skunk aku nak stroy pasal duet aku hilang :( Sedeh sedeh 6 ringgit boleh hilang . Owner tak makan apa-apa pun time rehat sampai balik . Lapar yopp lapar ! Tak apa lahh mybe bukan rezeki aku kan pagy tady nak buat macam mane . Aku yakin Allah tuy maha adil so aku redha jelah sebab mungkin ade hikmah :)



Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam