FOLLOWER

Thursday

HAPPY BEFDAY AINI 


Heyy you guys tady owner and the geng pegy sambut befday kawan kita orang iaitu Cik Aini . Kalau korang nampak gambar yang kat atas nie itu lah tuan badan nyaaa yang aku nak story niee mamat yang duduk sebelah die tuy Encik Hakimi buah hati atau buah pinggang si aini . Kalau korang nak tahu aku dan geng aku selalu panggil die cheestot sebab die nie suka makan chees yang cikgu kita orang jual kat koperasi . Boleh dikatakan Hantu Cheese lahh die nieee :D Sebenarnya aku tak tahu nak pergi kee tak befday diee sebab tak ade transport kowt yelah kawasan perumahan aku mane ade bas or taksi kan . tiba tiba syafeq rajin pulak amik aku tady , first aku ingat die tak amik sebab dah pukul 3.40 petang time tuy time aku nak tidur die datang . Bagus boleh jady driver aku niee HAHA :) Kita orang makan KFC jeee Buah hati aini yang belanja , heee sedap yoppp makan ayam ! Kau mampu makan free ? haha . Thankss yee kimi sebab belanja kita orang tady . Actualy aku tak bgy apa-apa hadiah kat aini cuma yang mampu aku cakap 'HAPPY BEFDAY' . Kalau duit banyak aku bgy lahh yeee :D Makan punya makan , then kita orang pegy karok kat Idol dekat area cempaka niee ahhh tak jauh pun dengan KFC tuyy . Saket tekak aku menjerit yelahhh orang bgy nyanyi malu malu last last nyanyi jugakkk :P Apa-apa pun aku happy sangat hari niee ...


Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam