FOLLOWER

Sunday


Happy befday abang botak :D

Haha kalau kau nak tahu mamat niee selalu sangat kacau aku tawww tapy die caring pasal aku ! Susah nak cari orang mcam abang aku nieee . Die niee asal driy perlis tapy skunk stay kat kuala lumpur . Korang nak tahu betapa tua nyaa die nieee , umur diee dah 52 tahun ! haha tak ade lahhh baru 25 jeee muda lagy kan ? Aku lupa gilaa hari niee befday dieee sampai die telefon lahh baru aku ingat hari nie befday diee . Soryy yee abang tak ingat lahhhhh .Rase rugi pun ade sebab kalau boleh aku nak jady orang yang pertama wish tapy nak buat macam mane :( tak apa apa tahun depan kan ade ? haha . gambar yang kat atas tuy bukan anak die erkkk itu anak buah dieee comely kan budak tuy macam nak cium jee pipi yang agak gebu tuy ! apa apa pun soory sebab wish lambat and hadiah pun tak ade kan . Adeq pokai lahh sekarng so nak beli kene pikir banyak kali HAHA . Happy Befday taww abang botak :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam