FOLLOWER

Thursday


Welcome :/

Assalamualaikum follower sekalian , anda sehat hari ini ? Alhamdulilah kalau sehat :) Dah lama kan tak update blogger niee . Aku tak tahu kenapa sekarang aku rase macam malas jee nak update kat blogger niee ahhh . kenape agak nyee erkk ? Cuba citer sikit kan . Korang tahu tak nak criy background blogger yang cantek ? Aku dah tak tahu nak criy kat mana dahhh . Habis google tuy aku selongkar criy gmbar yang cantek tapy satu apa pun aku tak berkenan (!) Kalau korang tahu letak kan link die kat shoutbox okayy ? :)

Ohh okayy dalam berapa hari niee tak ade apa yang berlaku , aku buat keje seharian aku macam biasa tapy dalam minggu ni paling best sbb banyak cuti then tak stdy apa pun :) HEBAT takk sekolah aku ? haha . Hari ini aku , hafizul , aqila , palvi dan cikgu aini kita orang pergi seremban sebab ade ceramah pelajar cemerlang 2011 ! Cemerlang kee ? HAHA hanya ALLAH jee tahu :) Actualy ceramah tuy pasal 'Benteras AIDS tanggungjawab bersama' . Sesat korang tahu nak criy tempat ceramah uhhh . Seminar tuy diadakan di 'Auditirum Kolej Pembantu Perubatan' kat seremban . Banyak jugak lahh sekolah lain kat situu . firstly aku ingat kita orang paling lewat tapy ade jugak yang lagy lewat . Mybe sebab tempat die dalam so orang tak perasaan sangat . Ceramah tuy bestt auw auw , tapy time ceramah number dua aku agak geram sikit sebab aku angkat tangan abang tuy tak nampak pun ! Kesian dohhhh :( Dah lah time tuy tengah lapar nasib baik time balik dorang bgy nasi ayam ! SUMPAH SEDAP !

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam