FOLLOWER

Monday



Assalamualaikum pembaca saya yang setiaa terutama abang sabri dan abang shahriman yang suka sangat membaca isi di dalam blogger saya ini . Ohh okay aku nak story pasal hari ahad hari tuy , Sungguh memenat kan korang tahu takkk , sebab ramai yang sakit kaki larhh , pengsan pun ade . Pagy tuy hujan agak lebat jugak larh sampai kul 7.30 kowt hujan baru berhenti turun . Pada hari itu aku jady pembantu sementara Ustaz syukri okayy penat aku turun naik tangga amik barang PA . Sekejapa turun , sekejap naik boleh kurus aku nty HAHA . Aku tolong ustaz sebab pembantu rasmi ustaz tak ade , die pegy khusus apaa entahhh . Nama pembantu ustaz tuy HAFIZUL kawan baik aku jugakkk . Ustaz ade belanja aku bugger dan air yopp , okay larh kan driy tak ade langsung . Okayy back to story , after aku tolong ustaz sukan pun start . Acara pertama dah ade orang pengsan nun jauh die penghujung padang . Penat aku dan kawan kawan aku lari korang tahuu . Kalau nak dibanding kan dengan dorang kita orang lari lagy laju taw ! Just malas jee nak masuk HAHA sebab kalau masuk menang pulak nty . Walaupun memenat kan tapy aku enjoy buat bende niee sebab aku memang minat buat keje keje macam niee . driy situ aku dapat belajar sikit sikit .

Uhm esok ade perhimpunan rasmi larh pulak . Memandang kan hari nie cuti sebab sukan semalam so esok kene ade perhimpunan rasmi sebab ade minggu anjuran sekolah . Nasib baik tak kene pakai blezzer kalau tak memang tak aku nak pakai sebab panas gila pakai blezzer . Esok kalau sesiapa ade complain pasal PBSM memang tak kenang budi larh jawap nyee . Yelah bukan senang nak criy budak budak yang sanggup buat keje macam tuy . Pastu rabu cuti lagy sebab memang cuti pun , sekolah korang tak ade kan ? HAHA jangan jelous larhh :P Khamis aku kene pergi seremban ade khusus REMAJA CEMERLANG 2011 . Wahh hebat tak aku ? HAHA .


Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam