FOLLOWER

Sunday


Hyee Hyee Semuaa -.- Hari ini seseorang itu add aku kembali larhh kawan kawan . Masuk kali niee dah 5 kali diee delete aku then 5 kali jugak die add aku HAHA kelakar lahhh kau niee budak . Sekejap add then remove friend ? Ehh kau fkir aku hadap sangat lahhh nak kawan dengan kau ? PLEASE lahhh jangan nak jady budak bawah umur . Budak budak pun tak macam kau suka remove orang then buat muka tebal add balik !

Uhh habis dahh aku mencarut tady HAHA . Ehh lupa pulakk nak tnyee ? Sehat semua hari ini , kalau sehat bagus kalau tak LANTAK kau lahh kan ade aku kisah ? HAHA Esok dah start sekolah kan errr BOHSAN nyee kene balik lambat ! Asal lahh tak balik pukul 2.30 niee tak kene balik pukul 3.15 ! Shitt pastu kene tunggu abah smpai kul 5.30 memang terbaik lahhh kan . Esok jugak ade perasmian bulan bahasa aku kene jady PA sistem punyaa budak ustaz syukri yang sruh . Memang terbaik lahh kalau aku yang buat kan sah tak tahu satu apaa pun pasal PA PA niee . Nasib baik hafizul datng kalau takkk , mampus lahh aku esokkk . Esok nak bawak handphonee kee tak ahhh ? rase rase macam nak bawak tapy malas lahhh pulak kan . Ohh okayy larhh byee semuaa :D

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam