FOLLOWER

Friday


Sumpah suka dengar suara budak niee :)


Hyee Follower sekalian , nampak tak awek kat atas niee ? AHHH niee larh awek guaa -.- Eceh tak ade larhhh . Budak perempuan niee comely jee kan -.- Geram pulak aku tengok diee weyhh :D kalau dapat niee comfrom tak lepas (!) HAHA Suara diee sedap sangat korang tahu ? Comel yang amat . Lagu kat blog niee suara diee larhh :P Tak boleh tidur aku dengar suara diee , Driy aku tak minat lagu price tag teru minat korang tahu !ILOVEYOULARHBABY ! HAHA nama die Maddi Jane , atotoo comel jee nama kau kan , macam tuan diee jugakkk (!) Kenapa larh kau comel sangat ahhhh ? Nasib baik kau duduk luar negara kalau tak habis larh kau . Aku tak tahu macam mane aku boleh jumpa video klip diee kat youtube . Aku try larh buka kan , dengar dengar punya dengar jatuh hati pulak aku ! haha Sengal kan aku niee , Okayy larh byeee youalll :)



Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam