FOLLOWER

Sunday



Hyee kawan-kawan sekalian . Apa khabar anda hari ini? Sehat , kalau sehat bagus larhh :p Kalau tak faham faham jelah yeee . Uhmm dah 1 hari aku tak update apa-apa kan sebab aku tak tahu nak tulis apaa weyhh kat blog aku yang tak seberapa niee -.- Hari ini tak ade apa-apa yang berlaku , aku just makan tidur makan tidur jelahh keje aku . Sumpah bohsan yang amat duduk rumah korang tahuu errr tension gilaa sebab sniy tak ade apa-apa yang menarik . Nak hangout pegy KL duet pulak tak ade kan . Boleh jugakk aku tengok citer citer baru kat panggung wayang Jelous aku tengok kawan kawan aku yang dapat tengok . Ehh ade aku kesah , HAHA

OMG , Esok dah nak sekolah kau (!) Pejam celik pejam celik dah nak sekolah kan Sedeh sedeh ! Rase macam tak best jee bila sekolah nak start korang tahu . Kene bangun pagy pagy then siap siap go to school . Tapy bila cuti lama sangat bohsan jugak sebab tak tahu nak buat apaa kat rumah . Membesar kan badan jee korang tahu , sampai ramai cakap badan aku dah naik larhh kan :P Esok start larh keje aku jage pagar besar balik HAHA . Siap larh siapa yang datang lambat esokkk ! Comfrom esok ramai datang lambat sebab dah lama sangat cuti en so dah tak tahu sekolah start pukul berapa .

Okayy aku nak story pasal satu mamat niee , tady aku dah sis aku pegy beli ais batu taw kat seven-E cempaka . Then ade satu mamat niee nyaris akak aku nak langgar . Aku aku hon die larh kan pastu die boleh padang slek kat akak aku . Ehh jep salah orang larh kau :P Sikit pun akak aku tak takut larhhh ! Okayokayy aku penat dan banyak larh keje aku kene buat . Byeebyee

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam