FOLLOWER

Thursday



Hyee you guyss , sehat semua ? kalau tak sehat FAHAM-FAHAM sendiri larhh ye :/ Actualy aku tak tahu nak story apa dengan korang malam niee . Oh lupa lupa hari tuy ade seseorang nie taww , kita orang pernah couple pastu clash auwww . Kita orang gaduh besar yang amat time tuy sampai naik tangan larhh (!) Baru baru niee aku dah baik dengan die then gaduh balik sebab die marah marah aku kerana aku tak angkat call driy die . Eh excuse me larhh aku nak layan kau 24 jam okay . Awek aku sendiri time tuy pun tak ade peragai mengada-ngada macam kau larh ANJING ! MAse gaduh tuy die ade cakap 'jangan gangu aku lagy' okayy FINE aku tak gangu kau dah tapy kan akhir nya die yang criy aku balik . 2 minggu lepas larh die antar sms die cakap ' saya excident time gaduh tuy' ! HAHA kau pikir aku kisah pulak kau nak excident kee apa . See siapa criy siapa kan . Merana hidup kau dengan apa yang kau cakap kat aku kan , tuy larh laen kali jangan sedap mulut jee nak maki maki orang sayang :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam