FOLLOWER

Wednesday


Hyee wassup guys ? Apa khabar anda semua hari ini . Uhm korang semua dah tahu kan aku dah SINGLE ! Baru je semalam , sedeh sedeh yop :( tapy aku redha jelah dengan keputusan diee kan . Janji die bahagia sudahh . Memang susah aku nak terima semua niee tapy aku try jugakk sebab sampai bila aku terus menderita sebab bende bende macam nie . Aku masih ade keluarga aku , kawan-kawan aku yang selalu buat aku ketawa kan ada . Terutama akak mimie , abang hanafi , akak zetty , Shahriman , sabri , fateen nuriqma . Dorang niee rajin jugakk larh bace blog aku . Abang shahriman dan abang sabri paling rajin larh kan :P Boleh dikata kan semua aku post dorang tahu . HAHA thanks sangat yee sebab sudi dengar luahan hati aku yang tak seberapa nieee :) Aku happy sekarang sebab aku rase bebas sekarang . Memang betul aku sayang kan die , tapy dalam mase yang same sampai bila aku kene sedeh sebab perempuan kan . Cukup cukup larh aku membazir air mata aku sebab dorang . APA PUN TAK BOLEH ! haha .

Bilaa larh nak start sekolah erkk ? SUMPAH yop aku bohsan duduk kat rumah . Tak tahu nak buat apaa larhh . Setiap hari bende yang sama je aku buat korang tahu sampai jiran aku pun dah hafal apa aku buat ! HAHA . Rindu pulak aku nak lepak kat pagar besar sekolah then tahan budak datang lambat . Bestt yoppp , pastu marah marah anak buah aku 'ketua larh kata kan' HAHA aku tak ade larh kejam sangat nak marah dorang tapy tengok pada mood aku larhh . Kalau okayy okayy larhh kalau takk faham faham sudahh :) Tapy kan bilaa start sekolah aku sebok nak cuti , MALAS konon nyaa kkan ! Esheshh apa nak jady larhh sama MUZHAFAR HAMSAN nie kan .

Badan aku dah naek larhh korang , seriusly aku nampak tembam sekarang . Bak kata kawan aku 'kau melantak kee apa weyhhh' HAHA . Apa tak nyaa dah bohsan duduk rumah makan jelah keje aku kan habis tuy korang nak suruh aku buat apaa . Pastukan aku sekarng kuat makan coklat . Uhhh apa nak jady dengan aku nieee kan :P tak apa-apa aku tengah try nak diet nieee doa doa larhh yee :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam