FOLLOWER

Saturday


Hyee Follower Sekalian :D Anda sehat hari ini ? Kalau sehat bagus larh kalau tak faham-faham larh yee kepada yang tak faham tuy *buat-buat faham sudahh (!) Dah lame aku tak update blogger aku yang indah lagy cantek niee HOHO Aku agak busy yang amat sekarang sebab banyak kene buat so tak sempat nak update blogger niee . Dalam berapa hari ini tak ade apa-apa yang berlaku cuma aku tak puas hati dengan seorang budak niee sebab die macam sial korang tahu takk -.- Macam die bagus sangat jee nak kutuk-kutuk orang , aku ajak jumpe tak nak pulak die kan Sepak laju-laju baru tahu langit tinggi kee rendah ! errrrr

Okay semalam hari jumaat aku pakai sampin sekolah aku yang baru tawww , samping tuy actualy cantek tapy kan kalau aku pakai nampak G E M U K dohhh ! Err ramai cakap aku gemuk sampai cikgu Asmah pun perasaan aku dah gemuk . Die boleh cakap lagy 'Memang dah gemuk pun' HAHA jahat kan cikgu sekolah aku niee :D Minggu niee agak kepenatan jugak larh sebab jadual waktu yang baru niee macam S H I T sikitt , sikit jelah tak banyak mane pun . Tapy sekejap jee nak akhir tahun kan pejam celik pejam celik dah nak bulan 7 . Satu apa pun projek reka cipta aku tak buat . Errr dah larh bulan 6/2012 nak kene hantar . Lagy setahun jee kowt nak kene siap kan .

Uhm hari ini tak ada apa-apa yang berlaku cuma hari ini banyak gadis gadis yang buat aku tergoda tengok senyuma dorang auw auw :D First kat petronas kawasan perumahan aku and dekat pasar malam . Perhh aku cakap kau lawa dohhh . Dah larh pakai tudung comel gilaaa :/ Geram pulak aku tengokkk , nasib baik ade mak ayah dorang kalau tak comfrom aku tak dapat apa-apa yelah macam berani enn ! HAHA Okay larh penat pulak menaip nieee , sudah sudah larh yee Byee Byee

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam