FOLLOWER

Tuesday


HyeHye follower sekalian -.- Okay Today ceq nak story apa yang berlaku kat sekolah aku yang indah lagy cantek tuy :P Macam biasa aku bangun dalam pukul 5.30 then siapsiap go to school pukul 6.40 aku sampai sekolah . Pastu pukul 7.00 aku dah terpacak jaga pagar besar sekolah sebab itu memang tugas aku smpai budak budak nie dah naik bohsan dengan muka aku yelahh muka aku jee yang rajin jaga sana Opss lupaa dengan kawan kawan aku yang agak sengal tuy . Jaga punya jaga perhimpunan pun habis then aku dan hafizul ade keje kene buat taww , nak tahu apa diee ? Mane boleh rahsia kerajaan okayy -.- Pastu sekolah aku ade ceramah untuk fom 4 taw psal apa entah aku lupaa sebab aku tak masuk sessi pertama aku masuk sessi kedua . Aku dan hafizul kene buat macam-macam keje larh kan 'sahkan tak nak masuk ceramah' HAHA . Mase sessi kedua tuy agakk best jugak larh tak menyesal aku masuk naik pecah perut aku tergelak tengok abang tuy buat lawak . Ohh abang tuy penceramah driy MSU korang tahu kat manee ? Mesty larh tahu kan kalau tak tahu criy sendiri okayy jangan nak malas sangat (!) Aku tak makan apa pun cuma makan waktu pagy jee mase rehat aku tak makan apa-apa , Lapar gilaaa dohhh :( Yeah jadual baru sekarang memang best larhh wokkk (!) Aku tak suka dohh jadual baru niee sebab waktu akhir semua subjek yang boleh buat aku balik lambat . Terutama hari isnin memang terbaik kene balik pukul 3.15 petang . Sekolah kau adee ? tak ade kan . Eerrr , okayy larhh byeebyee

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam