FOLLOWER

Thursday


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca semua :D Dah lama aku tak update blogger aku yang tak seberapa niee kan . Actualy aku tak update sebab aku tak tahu nak mencarut apa kat blog niee then not in mood sebab penat dan sebagainya . Uhm berapa hari nie tak ade apa-apa yang happening berlaku so tak ade apa yang nak aku stroy kat korang ahhh kan . Walaweyh pejam celik dah nak msuk bulan 7 right ? OMG ! macam yang aku cakap before nie folio reka cipta aku tak siap siap lagy dohhh . Aku just baru buat satu jeee hari tuy , yang laen tak usik lagyyy . About paper reka cipta alhamdulilah aku LULUS okayyy :)

Okay sekarang aku nak story pasal hari ini , penat gilaaa dohh -.- Hari nie sekolah aku ade buat sukan acara padang auw auw . Aku pulak jady PBSM sekolah , perhhh mula mula tuy tak ade orang yang pengsan lagy patu tibatiba ade pulak sorang sorang jatuh . Penat aku lari sane , lari sini korang tahu . Tapy bestt gilaa sebab dah lama tak buat . Pelajar perempuan yang ramai pengsan , lelaki tak ramai sebab kaum lelaki kuat :) Saket bahu aku papah budak budak nieee . Agak agak kan hari ahad nanti mesty lagy teruk kan sebab acara lari paling banyak sekali nty . OMG ! Apa apa pun aku enjoy buat keje niee heee :D

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam