FOLLOWER

Sunday



Uhmm heyy semuaa follower . Hari niee aku tak ade mood sangat larhh sebab apaa korang nak tahu ? Sebab aku dapat jawapan yang paling aku tak boleh terimaa . Okayy about someonee tuyy larhh aku malas larhh nak tulis nama diee sebab kunk die pikir bukan bukan aku tak sukaa sangatt masam masam mukaa kat sekolah . Die nak balik rumah ayah diee , okayy finee aku bolehh terima tapy diee shakap die tak boleh duduk sniy sebab die rase sunyi sangat . Then diee shakap die tak dapat nak lepak dengan dak kelas diee sebab diee cepat tersingung . OHH SHIT ! Apa semuaa niee weyh , mane kawan yang aku kenal dulu ? Gelak ketawa kau manee , kegedikan kau mane weyhhh ! Shakap dengan aku mane hilang semua tuyy . Kau sangat sangat berubah after kau balik driyy taiping okayyy . Sangat berubah aku nampak perubahan kau . Kau dah tak macam mane yang aku kenal dulu larhhh ! Aku rase sangat kehilangan kau , cukup larh aku kehilangan kau sebagai GF aku tapy aku tak sangup kehilangan kau sebagai Kawan baik aku . Aku ingat apaa yg kau shakap dulu , kita kawan baik sampai bilee bilee ! kau ingatt tak semuaa tuyy ? Mybee kau dah lupaa kan semua tuy kan sebab bgy kau itu semua tak penting kan :( tak apa larhh aku faham sape aku sekarang dalam hidup kau . Mybe kau dah jumpaa kawankawan taiping yang boleh bahagia kan kau , boleh buat kau ketawa semuaa kan . tapy selama niee kau tak happy larhh kawan dengan aku ? Aku sangup pegy beli topap semata-mata nak borak dengan kau , sebab kau tahu kau bohsan kann waktu mak kau tak ade . Ehh kalau aku ade motor malam tuy jugakk aku pegy rumah kau , teman kau . Tapy disebabkan tak ade larhh aku tak dapat , aku cuma mampu dapat telefon kau jeee . Tapy aku rase sedeh sangat bilaa aku beria-ria nak call kau tapy kau layan aku macam nak tak nak je kan :( Macam mane kau layan budak budak tuyy , macam tuy larhh kau layan aku kan . Sekarang kau nak pindah taiping pulakk kan , WOW hebatt larhh kau kan . SUMPAH aku sukaa sangat weyhhh ! Kau tahu tak napa aku selalu tak tegur kau after kau balik taiping ? Aku jelous tengok gambar kau dengan syuk . Aku tahu syuk sayang kan kau , dan kau pun sayang syuk kan . Aku tak marah cumaa aku jelous sangat tengok korang rapat ! Aku tak tahu napaa weyhhh , mybee niee balasan aku sebab buat kau dulu . Setiap hari aku bace blogger kau , aku sakit haty bilaa aku bace apa yg kau tulis tuy pasal syuk ! Walaupun aku sakit haty tapy aku tompang gembira sebab kau dah ade yg sayang . Uhmmm , aku baru ingat nak ajak kau keluar duaa cuti sekolah nieee , tapy kau dah nak balik taiping kan ! Nak buat macam mane dah tak ade rezeki :( Sekarang aku cepat terasa dengan apaa yg kau buat ! Okayy larhh aku jujur dengan kau yg aku sayang gilaa babi larhh dengan kau ! Aku sangup tolak mane mane perempuan disebabkan kau sorang . Walaupun aku yakin kau tak akan terima aku lgy :( Inbox aku kosong mesage driy kau weyhhh , dulu inbox aku penuh dengan nama Gemuk-.- kat fond aku . Aku nak kitaa rapat mcam dulu sebelum aku tutup mata weyhh , aku harap sangat :(

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam