FOLLOWER

Monday



Heyy Semuaa , hari ini aku mahu story about my paper sejarah :0 Uhhh senang sangat okayyy ! Firts time paper exam aku penuh dengan jawapan , panjang pulakkk tuy jawapan diee HAHA . Apa-apa pun esowk ade lagy paper sejarah 1 then Ekonomi Asas 1 dan 2 (!)  Uhhh bilaa larhh nak hari khamis nieee , aku dah tak than dengan menghadap paper exam tuyyy . Nak pecah kepala aku pikir jawapan okayyy  . Ahhh pagy tady ade budak niee tawww , aku tahan diee sebab die pakai seluar driy yg laen ! Aku tnyee elok-elok tapy diee jawap macamtak puas hatii jee korang tahuu . Ehh budakk , kalau betul tak puas haty shakap depan depan jngan setakat pandang kau pikir aku takut okayyy ! Sikit tak ade goyang maaaa , nak tengok betapa langsi nyee aku buat larhhh yee sial :) HAHA marah sungguh kan , yelahhh aku shakap elok -elok diee nak langsi-langsi apa hal kan ! Salah orang larhh nak buat aku macam tuyy . Aku bukan pengawas yg jeniss diammm jee okayyy ! Ehhh penatt larhh nak menaip pasal budak budak tak berapa matang tuyy ecehhh! haha okayyy larhhh byeebyeee semuaa :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam