FOLLOWER

Saturday



Hyee Follower sekalian , penat sungguh aku hari ini okayyy . Banyak keje kene buatt todayyy kat rumahhh :) Uhmm nampak takk gmbar kat atas nieee ? Congratulations kat Mok aku sebab diee dah couplee dengan busuk diee -,- realy busuk okayy not meee . Actualy jelous jugakkk tapy dah member nak buat macam mane kan . Janji kau bahagia sudah kan gemuk . Kalau Korang nak tahu aku memang ade niat taww nak mintakk couple dengan diee , tapy lepas aku pikir kan balik biar larhh dengan bf diee sekarang kan sebab aku takut nty diee nanges pasal aku lgy . Kunk nak criy tisu dah susah kan HAHA . Pastu demam bagai kann mokk -.- . Singlee lagy bagus kan semuaa ? bebas mauu kawan dengan sapa-sapa pun nott halanganhalangan lgyyy . Ehh tady aku tengok blogger akak zety tawww . PErhhh aku cakap kauu cantekk siot , jelous aku tengokk blogger diee tady ! Ahhh tady abang angkat aku yg sengal tuy onlineee , diee baruu je baik demam pastu aku pulak yang kene malam nieee :) semua pasal dieee haha berjangkit punya pasal . Apa agy aku nak storyy nieee ? Entahh larhh sebernaryaa aku penatt malam sangat malam niee , nak menaip pun macam nak tak nak jeee :P haha okayy larhh byeebyeee

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam