FOLLOWER

Sunday


OMG 

Heyy follower sekalian anda semua sehat hari ini ? Alhamdulilah larhh kalo sehat yeee , kalo tak sehat pegy klinik sendiri okay HAHA . Uhmm hari niee tak ade apa pun yang berlaku sebab aku duduk rumah jeee larhh sebab penatt sangatt okayy jauh perjalanan tady . Kepada akak syahida soryy sebab tak dapat datang kenduri tadyy okayy :) Ohh sebelum i forgot esookk saya dan kawan-kawan saya nak pegy Kuala Lumpur okayyy *jangan jelous . Anyway aku tak tahu bape bapak aku bgy esowk okayy sebab tady pun diee dah agak marah hehe yelahh hari tuy pegy PWTC habis aku bershopping sakan kat sane skunk nak kua pegy kl pulakk kan . Dalam perancangan kami , kami ingin menonton wayang kat timesquare okayy tapy tak tahu larhh jady kee takk sebab masing-masing agak pokai tapy ade gakk yang bawak lebih . Kalo seorang tak cukup duet tak akan yang laen pulakk nak pegy kan sebab tak ADIlL larh kalo macam tuy kan . Kalau boleyy biar semua pegy lagy seronok kan . Mintak-mintakk larhh ayah aku bagy lebih skit kan haha . Nak mintak lebih malu pulak kan . Pemalu jugakk aku nie haha . Yang pasti esok aku akan bergumbira dengan kawan-kawan aku okayy . Satu malaysia lagyy okayyy haha . Uhhm esok nak tengok wayang story pasal apaa erkk ? Nak tengok cter hantu pasal banglo tuy tapy ramai cakap dengan aku bohsan so nak tengok citer seru larhh sebab dorang cakap best . HEHE itu pun kalo jady larhh okay hahaha . OMG , lupalupaa nak story pasal akak dan abang kesayangan aku . Tady dorang ade call aku taww , hehe lepas jugak rindu aku kat dorangg . yelahh abang busy sebab keje akak pulakk busy sebab nak SPM okayy tahun niee . Gudluck sis , pastu dorang ade guna number baru konon nyaa senang sms ntyy tak payah tolak kredit mengada-ngada kan haha . Okayy larhh followe sekalian sampai sniy sahaja okayy , jangan lupa tengok blogger saya esok okay semuaaa ? byebye


Written by Muzhafar Hamsan <3

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam