FOLLOWER

Saturday


Oh Shit Larh Kau 

Korang nak tahu takk kenapee ? Semalam aku ter-gaduh dengan seseorang yang agak rapat ngan aku sebelum nie . Die boley cakap aku Jantan Murahan sebab aku senang dapat orang baru *special friends HAHA bapak bodoh kan diee . Weyhh , kau tuy lagy MURAHAN kau tahu . Aku kiraa ade jugakk maruah kan sebab tak jual BODY kat YM kann , Tak macam kau habis semua orang kau nak ajak webcam BOGEL . Ohh shitt , mane maruah kauu weyhh ? Bawah sangkar anjing keee ? Kau sedar sikit apaa yang kau cakap tuy sebernarnyaa driy kau sendiri FAHAM Celaka ? Kalo korang nak tahu diee niee mamat yang aku tulis dalam post sebelum niee . Dah larhh sebelum niee diee cakap tak nak contact aku lagyy tapy ternyata die tak ade orang yang nak kawan ngan diee HAHA kesian gilee dengan kau kan . Aku senang dapat someone baru sebab aku pandai ayat orang kau tahuu ? Aku tahu larhh kau tak laku kan tapy jangan larhh lancau sangat perangai kau tuyy yeee sayang . 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam