FOLLOWER

Monday


HangOut 

Yeyyy follower sekalian , harii niee aku happy sangat sebab dapat keluar dengan member-member aku yaww . Penat gilee jalan dengan dorang niee , sumpahh weyhh driy KTM then KL Sentral Then Timesquare pastu jalan-jalan tengok wayang cerita SERU , HAHA kelakar gilee timee dalam pawagam sebab apaa kau tahuu ? Aku agak nak menjerit tady Sebab cerita itu agak menakutkan okayy , bukan aku penakut ! Faham ayat sikit yee haha . Before kita orang pegy tengok wayang , kita orang maen bowling taww bestt gak larhh maen actualy aku tak main pun sebab TAK RETI sangat haha . Tapy yang paling aku hot tady sebab ade pasangan kembar niee macam SIAL korangg tahuu . Salah satu driy dorang niee agak auwauw skitt , then lagy satu macam goodgood jeee macam nak mintak penyepak aku tady . Mehh aku storyyy , tady mase si auwauw tuy maen aku usya larhh sebab kelakar okayy diee maen but scoore bnyakk driy si JANTAN good tuyy . Yang paling kelakr nyaa si auwauw tuyy jatuh time maen bowling tuyy korang tahuu , pastu aku ngan member aku gelakk larhh tapy cover larhh dengan mulut kann HAHA . Pastu si jantan GOODGOOD niee cakap 'ehh asal gelakk , kau pikir kau bagus' haha tiba-tibaa jee die menunjuk jantan nyaa di situu tady . Aku buat jelahh mukaa selambaa kan , haha sah kan dalam haty aku menahan gelakk korang tahuu . Dahh larh jantan goodgood tuyy maen jee masuk longkang then nak marah orang SUMPAH kau kelakr tady weyhh haha . After kita orang tengok wayang tady , kitaa org pegyy sungai wang tawww berjalan-jalan sana sniyyy thenn pegy pavilion singah kejapp jee haha thenn last sekali kita orang pegyy KLCC . Actualyy nak balik lmbat tapy antara kitaa org kene balik awal so balik jeelahh kan . Macam-macam berlaku harii niee timee pergi dan balikk haha . Harap-harap dapat keluar dengan korangg lagyy :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam