FOLLOWER

Monday



hyee follower yang disayangi sekalian . Uhmm Bosan sungguh kan cuti sekolah niee , tak tahu nak buat apaa . Bangun tidur then pegy makan , tengok tibie ulang-ulang sampai esok punyaa esok lagy (!) Erghh time cuti nak sekolah , time sekolah sebok nak cuti kan ! mengedik sungguh HAHA ! Hari ini aku just duduk rumah sahaja meneman si comel aku yang mengedik tuy ! Lagy bape hari jee kan nak hari sabtu , hoho akak aku dah nak bertunang dah kan ! Eshheshh along dah tua ! haha . Uhmm SUMPAH aku rindu gilaa dengan sayang aku . Sejak die balik taiping aku jady risau yang amat pulak . Pastu aku tiba-tiba je kuat jelous , actualy aku tak suka sangat jelous niee sebab nty cakap mengongkong kan ! Tapy haty dah sayang kan mcam tuy larhh jady nyeee . Sabar jelah kan , baru 3 hari aku tak jumpe die dah macam setahun :( macam mane pulak kalau 2 minggu kan . OMG cepat larhh mase berlalu ! Sape-sape yang nak sangat mengedik dengan sayang aku , beli kain kapan siap-siap yee (!) haha marahh taw nieee jangan maenmaen sama api ahhh kalau tak pegy panggil bomba sane :) haha ! Ingat yaa jantan-jantan die taiping sanun ! apaa larh kan mengalah kan orang dah kawen pulakk kan ! Apa-apa pun sayang tetap aku punyaa blinkblink -.-

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam