FOLLOWER

Tuesday



Hello dude dan janda di luar sana :P haha suka suki jee nak panggil orang macam tuy kan ! Uhmm today ceq nak story betapa bohsan nyaa cuti sekolah okayy ! Tak tahu nak buat apaa larhh , asal larhh duduk kat nilai erkk ? kalau kat cheras comfrom aku dah merayap ! Kat sniy memang best tapy bas susah nak dapat okayy ! teksi lagy larh harapan kan kene call baru ade . Yeahh blogger sayang saya dah boleh bukaa , happy sungguh ceq ! Tapy asal aku buka die punyer blog haty guaa mesty membara dengar lagu kat blog diee . Sayang cepat larhh edit yee sumpah tak suke dengar lagu tuy . Sayang aku citer yang si mamat tuy balik sebab kene asma . kesiankesian kan mesty teruk kalau aku yang masuk PLKN nty bukan setakat asma , sesak nafas pun ade kowtt gak nyee ! Harapharap larh die jujur dengan aku kali nieee . Aku tak tahu kenape aku sayang sangat dengan diee ? Apaa yang diee buat kat aku pun den tak tahu larhh :P haha haty dah suka nak buat mcam mane kan . Apo lagy den nak story erkk ? Ahh esok akak den ade kat rumah comfrom suara diee jee yang dengar ntyy ! 'adeq bangun dah pukul bape nie' HAHA itu larhh ayat diee nty ! Okayy larhh nak tidur sebab esowk gua mahu tolong akak gua kemas rumah ! byebyee

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam