FOLLOWER

Wednesday




Heyy Follower sekalian , today aku tak tahu sangat nak story apaa kay blogger aku nieee . Uhmm about my paper exam today okayy larhh jugakkk (!) HAHA susah kowtt soalan akaun ! Nak pecah kepala aku jawap tady korang tahuu .

Esowk paper exam aku yang paling last dan susah okay iaitu Paper Reka Cipta :) Uhh memang hebatt larhh kan paper dieee HAHA . Cikgu sakinah yang buat soalan mesty susah jepp :P harap-harap aku dapat jawap esowk . Amin :)

Cuti-cuti sekolah pun makin dekat kan , uhmmm lagy seminggu jee akak aku nak bertunang ! Cepat betul mase berlalu , tuptup akak aku dah nak bertunang . Mesty kepoh rumah aku kalau ade saudara mara aku kan . hehe tapy nenek atuk dah tak ade larhhh :( tak best larhh macam tuy kan . Minggu lepas dah 100 hari nenek aku meninggal dunia . Semoga rohnyaa dicucuri rahmat .

Okayy larh nak bace buku reka ciptaa then nak tidur .

byebyeee :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam