FOLLOWER

Wednesday



Assalamualaikum follower yang dihormati sekalian . Apa khabar anda semua hari ini ? Sehat kaaa , kalau tak sehat mcam biasa larhh noh :P Uhmm hari nie owner nak story pasal apaa erk ? Actualy nothing happen hari nieee sebab owner bangun tidur pukul 10.30 then makan , tengok tibie , tidur dan kemas rumah :) baik takk owner kemas rumah ? baik kan haha ! Puji diri sendiri pulakk kan . Owner kemas bilik owner sahaja yang laen akak owner yang kemas ! Biar die yang buat sebab dah nak kawen kan so kene belajar driy sekarang FAHAM ? Dah 1 bulan tak kemas bilik , habuk diee perhh boleh buat karpet larhh kata kau jep :P ehh tak ade larhh korang niee percaya jee kan apa owner shakap kat sniy . Bukan habuk yang banyak tapy bulu comely gua yang banyak ! Sampai naik gatal larhh hidung gua . Ehh tady kan gua gaduh dengan sayang gua larhh ! Gua larh salah sebab nak jelous sangat kan amik kau die dah merajuk ! Sedeh yop bilaa aku try call balik die offhandphone ! banyak kali aku try tapy tak dapat yang angkat 'maaf number yang dial tak dapat dihubungi' . Macam shit jee kan jawapan yang aku dapat . Aku bukan jelous apaa , aku rindu yang amat kau tahu kat diee that y larhh jady lagu nieee . SobSob apa larhh nasib badan ceq nohh . Kesian kat ceq kan , sampai haty die buat macam niee . Tak apa larh bagy die mase dulu , lagy pun mybe die penat that y larhh marahmarah kan . Okay larhh ceq nak tidur kat bilik ceq yang cantek lagy indah tuy . byeebyee !

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam