FOLLOWER

Tuesday


Taken Now ,

HAHA , Korang mesty tertanya sap larhh buah haty aku tuy kan (!) Ehh mane boleyy bgy tahu hang paa semuaa , tak apaa yee sekalian laen kali ceq letak gmbar diee kat blogger ceq nohh :) Korang nak tahu takk macam mane aku kenal diee ? Firstly mase time aku pgy kenduri kawen kat pejabat ayah aku , aku dah mulaa jatuh jantung dengan diee HAHA . Pastu lepas amik makanan ayah aku amik meja sekali dengan diee , dalam mase yang sama ayah aku kenal dengan bapak diee selaku bakal bapak mertua aku okayy haha jangan jelouss okayy . Sumpah perasaan kann belum ade apa-apa nak bapak mertua kan , haha ! Makan punyaa makan , aku tegur larhh diee kan tnyee fom bapee , then die cakap fom 4 uhhh rezeki tuy haha . Aku pun borakk larh dengan diee , pastu nak balik tuy aku cakap larhh ' awak nak number leyy ? nty kita borak lgy' haha jentel takk aku mintakk ? Boleyy larhh kan , yelahh rezeki dah depan mata kan tak akan nak lepas haha . Masuk jee kete , aku start sms dieee sampai larhh balik rumahh . Pastu hari tuy diee ade ajak aku jumpee taww thenn aku pun okayy jelahh kan . aku bawak member aku sorang , diee pun same bawak member gakk yelahh duadua malu-malu lgy nak borakk duaa kan HAHA . Borakk punyaa borak tiba-tiba kita orang berpecah dua , aku dengan diee , member diee dengan member aku . Lamee gakk larh aku dengan diee jalan berduaa , REZEKI (!) . Pastu aku rase happy sngatt dengan diee taww . Mase kita orang tngahh jalan aku ade nmapk satu kedai tuy ade something yang aku nak belikan untuk die taw , nakk tahuu takk apaa ? Mane boleyy bgy tahu okayy sebab bende tuy special sangat . Aku mintak couple pun timee aku bgy bende tuyy . Aku pun tak tahu macam mane boleyy keluar driy mulut aku cakap nak couplee kelakar pun ade gakk . Aku risau gakk sebab diee diam jee timee tuy taww , aku cakap larhh kalo tak sudi tak apa lrh kann . Thenn tiba-tiba diee cakap diee sudi ! Nak menjerit pun ade gakk timee tuy korang tahuu (!) . Okayy larhh sampai sniyy jee dulu okayyy . Byeebyee


4 Day 16 hour :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam