FOLLOWER

Tuesday


RINDU :(

Ahh korang mesty kenal kan kalo sape yang pernah bace pasal dorang before nieee ? Dorang niee abang dan akak angkat aku yang aku sayang sangat sebab dorang niee baik dengan aku . Dah lame aku tak ber-wall dengan dorang , call dan sms pun dah jarang yelahh sebab abang busy dengan keje diee akak pulakk busy sebab dah nak dekat exam kan SPM okayyy . Bulan 5 niee insyallah aku datang JOHOR then nak jumpee dorang nieee hehe comfom aku buli abang suruh belanja kannn . BOLEY kan abang ? haha mesty larhh boleyy kalo takk aku sikuu kepala diee ecehh macam berani kannn nak sentuh brother JB opssss ==' Apa-apa pun hari tuy abang ade call aku , kita orang borakk kejap jee sebab abang kene buat kejeee , die shakap akan call aku balik time die free ntyyy . Alhamdulilah jimat kredit akuu haha . Whatever is aku tak nak tngok dorang gaduh lagyy kaloo takkkkkkkk , memang dua-dua aku kung-fu ntyy HAHA . ILOVEYOU LARHH haha mengedikk japppp :P

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam