FOLLOWER

Wednesday




Ohhh kau memang sial kann brotherr ? aku tabikk larhh kau sial sumpahh aku suka apa kau buatt dekat aku ! Kau bukan manusia kau tahuu tapy kau bintang seperi anjing , babi dan sebagainyaa yang sesuai dengan peragai kau yang agak BAIK tuyy kannn . Apa masalah kau ahhhh ? Selama niee aku buat baik dengan kau nie yang kau balas kannn ? OMG , aku tak sangka larhh kau bergitu bagus dalam lakonan kau selama nieee ! Kau dengar sniyy yeee budak yang agak kurang matang ' if kalo kau boleh buat aku macam tuy aku pun boley buat larhh lebih driy tuy pun aku boleyy buatt tahuu ' Kau ingatt apa aku tulis nieee yee , tapi kalo aku baik larhhh aku akan lupa kan semua nyaa yee tapy kalo takk HARAP MAKLUM sangatt . Korang tahuu tak apa si mamat niee buattt ? Die kawan dengan aku selama niee sebab nak try someone aku ! Ohhh shitt larhh kannn budak nieee sebab peragai bergitu baik sangat larhhh HAHA ! Aku tak tahu apa yang aku buat sampai diee jady macam tuy tahuuu , panas gakk larh dapat kawan yang hipokrit tahap gaban nieee ! Aku tak  kisah sangat kalo orang laen nak tapy niee member guaa beb sapa takk angin kannn bila dapat tahuu , habis semua someone aku die nak kebas nasib baik kakak aku die tak kebas sekali kalo takkk memang makan kaki cap 5 jari larhh kann ! Apa-apa pun kau bukan member aku sekarang , dulu maybe aku cakap kita kawan dunia akhirat kann tapy sekarang kita musuh sampai bile-bile senang citerr . Aku bukan larh jahat tak nak maaf kan si mangkuk niee tapy diee tak mengaku diee buat sahkan sms tuy dah terbukti driy diee . Alasan konon cakap couzin yang hantar ! bagus takk BINA AYAT nieee ? boleyy dapat markah penuhh nieee .

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam