FOLLOWER

Tuesday


SUMPAH AKU BENCI KAU ,

Korang nak tahuu apa storyy dieee ? Mehh sniyy nohhh ceq bgy tahu pasal kebabian peragai seorang lelaki nieee . Kenape kau bergitu babi sangatt ahhhh ? kau tahu takkk aku benci gilaa dengan kau sekarang sebab apaa kau tahuuu ? Sebab kau tuy mengatal yang amat sangat larhhh . Aku tahu larh BAPAK kau beli  laptop kann so guna larh seelok-elok nyaa beb . Aku tahu bil air kau dah tertunggak lama yang amat tapi tak payah larhhh lancau sngat sampai aku punyer aku nak kebas kannn . Korang tahuu takk apa si lancau niee mintakkk ? diee nak webcam ngan my someone BERBOGEL perhhh berbulu jee aku baca sms tuy ,hebat kann mamat nieee sampai macam tuy sekali kan diee nak bayar bil air diee yang sangat tertunggak tuyy . Aku tak tahuu larhh kenape kau macam niee kannn , mukaa boleyy larh ensem tapy peragai macam haiwan yag berbulu then hidung mancung kat dalam hutan tuy kau tahu apaaa ? BABI larhhh apa lagyyy ==' Bestt takk kene penumbuk free ngan aku semalammm ? Mestyy best sangatt kannnn HAHA . Laen kali jage-jage skit yeee , kalo kau nak sangat pegy kat orang laen bukann someone aku . TERIMA KASIH :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam