FOLLOWER

Thursday



I MISS YOU :(

Hoho korang nak tahu sapa aku rindu ? Pegy buka buku nota catat nohh apa ceq tulis boleh buat karang esowk kat sekolah HAHA . Aku rindu dekat kawan-kawan bestie aku larhhh :( Dah lama tak jumpe si mangkuk-mangkuk ayun tuy heee . Korang sehat kaaa di sana semuaa ? Kalo sehat alhamdulilah kalo sehat kan kalo saket pegy klinik sendiri okayyy HAHA . Apa-apa pun nty kalo aku turun sane aku jumpe okeyy sayang semuaa :)

Lagy satu aku rindu dekat capital F sebab dah lama sangat aku tak dengar khbar diee larhh entah sehat kee takk die sekarang kan ? Mesty korang nak tahu sape capital F tuy kann ? Die ex aku yang paling sayang sangat-sangat sebab kita orang couple lame kowwtt dalam 2 tahun 6 bulan lame takkk ? lama gakk larh kan driy tak ade langsung HAHA . Dulu selalu gakk contact tapi sekarang dah lama sngat tak berSMS . Rindu pulakk di buat nyaa tahuu (!) . 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam