FOLLOWER

Wednesday


I miss someone so much ,

Korang mesty dah tahu kan sape org nyerr ? Mesty larh mokk aku okeyy tak ade orang laen boleyy amik tempat diee hehe ==' Seriusly aku rindu gilee tahap cipan punya saudara larhh kat diee yelahh sebab dah 4 hari kowt aku tak jumpee diee . Hari niee pulak aku tak datang sekolah sebab kurang sehatt so better aku duduk umah driy pegy sekolah kunk kalau sesak nafas sape susah ? Semua orang susah kan HAHA . Actualy hari isnin niee aku ingat nak ajak diee meet taw pegy mane-mane yang aku nak pegy larhh kan *tak payah sebok tanye kat mane HAHA . Tapy duet aku skunk tinggal 5 ringgit jee kowtt kalo 50 tuy kira okeyy lagy kan niee nak pegy balik naek KTM pun tak lepas kalo duaorang . Ehmm so terpaksa larhh aku keluar ngan die hujung bulan 5 niee ahh sebab cuti sekolah lame kann so apa lgy merayap larhh weyh . Kepada kawan-kawan aku , hari isnin MYBE tak jady okeyy semua sebab saya ter-pokai pulakk hehe Harap semua memahami dan menhayati haha GILA aku dah sampai dahh . Uhmm skunk jam menunjuk kan pukul 2.01 so lagy 30 minit mokk saya balik driy sekolah yahooo HAPYY JAP ==' apa-apa pun esowk die msty lepak dengan aku kat makmal science okeyy . Tapy kalo si capital B tuy datang mybee aku tak akan lepak dengan diee sbab apaa korang nak tahuu ? Esowk aku story moryy okeyy semuaa ? Itu pun kalo die lepak larhh dengan mamat b tuy kalo tak , tak ade larh jawapan nyaa okeyy haha . 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam