FOLLOWER

Tuesday



heyyy follower sekalian , sekarang aku berada di dalam sebuah bas tahu . aku meminjam latop kepunyaan si mangkuk ayun iatu hafizul . hari ini kita orang pergi PWTC untuk melawat pameran buku tersebut . Korang tahuu takk berapa mak aku bgy sebernar nyaa ? actualy 45 ringgit jerr tpy after tambah duet simpanan aku so menjadi 89 ringgit shaja . Firts sekali aku tak nak beli apa-apa kat sane sebab tak tahu nak beli apa kann pastu sampai jee sane aku asyik nak beli buku jee sebab mata aku rambang baii tengokk buku-buku kat situu . Dan duet aku menjadi 35 rinngit sahaja larhhh . korang mesty nak tengok kegedikan kawan-kawan aku kat kann haha . malam kunk aku upload okayy semuaa . okeyy larhh perut aku dah yang amat niee :) byebyee 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam