FOLLOWER

Wednesday



Baru jee tady post pasal mokk , saya dapat berita yang agak merisau kan saya . Korang nak tahu pasal apaa , Mokk saya demam pulakk hari ini . Uhmm mybe diee terlalu penat or banyak buat aktiviti kowtt mase kat kem sentuhan rohani tuyy . Risau pulakk bilee dapat tahu diee demam , walaupun hanya demam tapy risau aku kat diee macam die tngah coma pulakk ==' HAHA . Maknanyaa esowk diee tak datang sekolah larhh kan sebab tak sehatt ? Ehumm tak apaa lrah nak buat macam mane kann dah die tak sehat . Tak apa larhh sayang , Mokk duduk jee rumah okayy supaya cepat sembuh okayy so nty kita boley Men-Gedik bersama lagy hehe . Sumpahh i realy miss you okayy kalo tak caye SUDAH haha . Rajin-rajin larhh makan ubat dan banyak kan berehatt yee sayang :) Apa-apa sms jee Nokia c3 saya haha *siap bgy tahu niee handphone apa . Sengal  =='

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam