FOLLOWER

Friday


Heyy follower sekalian , hari ini aku dapat berita yang sangat menyedih kan , korang mesty nak tahu kenape kann . Aku start driy awal macam mane aku tahu berita ini okayy semuaa ? Actualy aku bangun pegy sekolah macam biasa larhh kul 5.30 then siapsiap pukul 6.30 dah gerak driy rumah . Aku tak tahu napa aku nak sangat bawak handphone hari ini tahuu ==' Aku sampai jee sekolah aku pegy beli nasi lemak sebab lapar yang amat pagy tuyy yelahh sebab pagy tady hujann kowt tuyy yang lapar sangat . Uhmm thenn aku makan dalam bilik pengawas , makan punya makan hafizul pun datang then bgy tahu aku ayah kepada kawan kita orang iaitu Syahida Abdul Razak telah kembali ke rahmatullah pagy tady . Terkejut gilaa bila dapat tahu berita tersebut . Aku pun makan cepatcepat sebab nak pegy tengok keadaan kawan aku tuyy . Walaupun pagy tuy hujan tapy aku redah gakk sebab demi kawan aku tuy . Yelahh diee kawan kitaa orang kan so tak akan nak tengok diee sedeh seorang driyy Tak sangup den dohhh . Sampai jee kat depan rumah diee yang ade cuma diee adeq beradik dan bapak saudara diee dan mak saudara diee jee . Terharu gakk bilaa tengok keadaan dorang adeq beradik tdy . Yelahh sape takk sedeh kehilangan seorang ayah kan , tambah-tambah meninggal tanpa di sisi dorang :( Driy apa yang aku dapat tahu malam sebelum bapak die meninggal bapak die sesak nafas . Uhmm tapy bapak diee sempat jugakk makan jeruk yang die beli untuk ayah die semalam kat alamanda atas usaha dorang buat video Liga Remaja Kreatif . Pastu ade yang menang kawad kaki , walaupun tak dapat number satu tapy satu kemenangan mesty dah buat ayah die berasa bangga kan . Uhmm sedeh gilaa teringat peristiwa tady . Rase macam satu keajaiban jee yang dah berlaku , aku still macam tak boleyy percaya yang ayah diee dh tak adeee . Walaupun aku tak rapat sangat dengan ayah diee tapy aku dapat rase ayah diee seorang yang baik . Uhh Semoga Roh ayah die di tempat kan bersamaorang-orang beriman . Amin 

Al-fatihah 

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam