FOLLOWER

Wednesday



6/4/2011


Uhhh hari ini kat sekolah ade karnival bahasa cina . Aku adalah salah seorang pembantu bagi karnival ini . SUMPAH penat naek turun tangga driy atas ke bawah driy bawak ke atas . Dalam kepenatan itu saya dapat berita yang kurang menyenangkan bila saya berada di dalam kelass . Si gemuk saya bagy tahu mamat yang ajak die keluar hari tuy ade perasaan sama diee . Cuba korang pikir apa perasaan aku time bila dapat tahu berita ituu ? Panas gak hati niee bilaa dapat tahu kann . Tapy aku bukan seorang yang suka gaduh terutama pasal perempuan , aku rase banyak lagi cara untuk bende nie selesai dari aku serang diee kat sekolah . Mamat tuy pun okey dengan aku tak akan aku pulak nak rosak kan kann ? Setiap orang ade perasaan masing-masing yang tak dapat dielakan so aku cuba memahami keadaan si mamat tuy . Lagy pun aku dah janji kan yang aku nak control aku punya EGO kat korangg ? Sebab dengan bende tuy aku boley gaduh dengan my mokk sayang . Tak sangupp weyhhh nak gaduh dengan die lagy . Tady dalam kelas pun die tak berapa layan aku sangat . Aku masuk kelas duduk berapa minit jee dengan die then die bla duduk akt depan .  Aku heran gakk kenape laa dengan si minah tuy kan tiba-tiba tak nak lepak dengan aku . Pastuy die lepak dengan suhaila , hadhirah kat depan . Aku rase macam tak sedap haty jee bila die tak layan sangat aku tady , aku pun hantar la pasukan perisik aku iaitu farhana untuk tahu apa yang si gemuk itu cakap dengan si sahabat baik diee tuyy . Urmmm tapy tak ade pun yang dapat dikesan :( Pastu pasal kaki ku niee ahhh saket yang amat-amat saket laarhh ! Aku tak tahu napa sakit sangat kaki aku tady kat sekolah sampai laa sekarang niee ahh . Urmm dalam tahun niee jee dah macam-macam penyakit aku adee :( kenapaa laa aku senang ke sakett erkk ? Ya allah :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam