FOLLOWER

Thursday




7/4/2011

Pada hari ini saya tidak ke sekolah kerana kepenatan semalam tak hilang lagy dan kesakitan kaki saya tidak lagi pulih walaupun diurut oleh ibu saya . Urmm about today saya merindui si GEMUK saya kerana seharian tidak bertemu , tidak bertentang mata ecehhh haha ! Driy pagy tady saya bangun sampai la sekarang kita orang tak text sngat sebab die kesebokan yang amat di seremban di dalam pertandingan berat badan haha tak ade laa die busy sebab die main bowling kat sane wakil sekolah lagy okeyy . Apa laa yang di buat si GEMUK di sana selain maen bowling erkk ? Mesty mengedik dengan kawan-kawan die disana haha !




About tomorrow pulakk , cikgu kita orang selaku IBU kita orang nak sponser kek untuk budak kelas kita orang yang sambut befday esokk . About IBU kita orang niee , die seorang guru yang sangat sporting , sangat mengambil berat pasal anak murid-murid diee . Suka menolong orang di dalam kesusahan , seorang yang suka berceritaa . Die mengajar kami subjek Prinsip Akaun . Susah kau tahu takk ==' macam-macam kita orang belajar dari IBU kita orang niee . Lupa pulak nama IBU kita orang nie adalah CIKGU ROSMAWATI SADRI . ILOVEYOULATEACHER (*-*)


Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam