FOLLOWER

Wednesday



Heyy kawan-kawan , saya sangat happy dengan kehidupan saya sekarang sebab saya dah BERPUNYA haha . Dengan secara rasmi nya si GEMUK tuy jady milik aku . Eh die tak gemuk tahuu cuma itu nama panggilan sahajaa untuk diee :) Die seorang yang agak comely , baik hati , penyayang , suka tergelak , suka mengalah kalo gaduh dengan aku , pandai pujuk aku , macam-macam laa die ade yang buat aku jatuh cintaan sama diee . Alhamdulilah aku dah dengan die 3 hari 2 malam bersama . Bukan bersama yang tuy yeee tapy COUPLE laa eshh korang niee tak akan tak tahu kowtt ! Urmm , esowk sayang aku nie nak pegy lawan bowling kat serembang . Pandai kee sayang aku nie maen errk ? haha mesty laa pandai kalo tak tak akan cikgu antar diee esowk untuk wakil sekolahh ecehhh ! Kepada my sayang esowk jangan nak mengatal sangat laa kat sane erkk nty ade yang tak jumpe jalan balik nilai laak ntyy haha . Kepada mamat-mamat yang kat seremban tuy tak payah la nak rajin sangat tegur my gemuk niee okee :) Harap maklum kepada semua rakyat jelata :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam