FOLLOWER

Saturday


2/4/2011

Hari yang paling aku benci sekali sebab apaa korang nak tahu ? 

   - Orang yang aku sayang keluar dengan MAMAT yang die benci selama nie .
   - Aku jumpe exgurlfriends aku yang paling aku benci .
   - Aku gaduh dengan kawan baik aku sendiri .
   - Aku dah buat sesuatu keputusan yang paling aku tak sangka aku akan buat .
   - Driy pagi sampai petang aku saket perut .


Semua tuy berlaku pada hari yang sama , yang paling aku tak boley terima bila orang yang aku sayang keluar dengan mamat yang die paling benci kat sekolah . Aku tak tahu apa mimpi budak tuy tiba-tiba ajak capital F keluar beli baju . Bukan kau tak berapa suka die , kau kutuk-kutuk die tapy kau tetap gak ajak die keluar kan ? Apa kau mimpi semalam weyhh ! Capital F , kau tahu tak napa aku tiba-tiba angin tdy ? sebab aku jeles yang teramat . kau boley tanye knpe aku EMO ? Sudah tentu laa aku tak suke kau keluar dengan mamat tuy ! Sampai aku ckap kita putus kawan kan ? ingat takkk ! Hanya ALLAH je tahu bilaa aku dapat tahu kau keluar gak dengan mamat tuy . Aku sruh dhirah tnye kau kat mane tpy die tak ade kredit , aku call suhaila die tak angkat . Aku tak tahu napa aku rase tak selesa sangat tdy . aku mengalah aku text kau , aku tnye 'you kat mane' then kau reply 'kat minez'  . Betapa hancur nya haty aku bila tahu kau dengan die keluar  dua orang jeee kuaa !  Pastu aku text kau soalan yang sama 'you kat mane' then kau reply ''kat minez lagy' , Kau tahu tak aku risau sangat bila kau keluar dengan diee ? Aku takut sangat kehilangan kau ! Mase first aku text kau tuy , sebernanya aku nak ajak kau lepak dengan aku . Tapy kau cakap kau dah kat minez , :( . Last aku text kau , aku cakap 'you beli baju ke ? buat baju' . Aku sabar jee hari nieee , sampai la aku terpaksa buang number handphone kau driy fond aku sebab aku dah tak nak tnye kau apa-apa lgy . Sebab aku tahu aku akan dapat jawapan yang menyakitkan haty aku ! Aku tahu kau dan aku tak ada apa-apa ikatan tapy aku sayangkan kau ! Mybe nie balasan ALLAH bgy kat aku lepas apa yang aku buat dekat kau selama nie . Smpai sekarang kau tak text aku kan ? Aku tunggu kau text aku tapy tak ade langsung sampai la sekarang . Mase kau kat sane pun kau tak text aku langsung , aku je text kau ! Aku tahu kau mesty happy keluar dengan die kan ? Kau gelak ketawa , senyum memanjang  . Lepas nie mesty kita tak macam dulukan ? tak ade gurau-gurau , tak ade sape bawak buku aku turun time science hari jumaat kan ? Aku akan meridui saat tuy . Kau jangan risau okeyy , aku tak akan gangu kau lagy . First time aku nanges sebab kau , sebab aku sayang dan takut kehilangan kau . Tapy semua tuy dah ternyata kan ? Aku harap kau bahagia dengan sapa-sapa yang kau pilih . 

ILOVEYOU :)

Gendang gendut tali kecapi, sudah bace duduk diam diam